Światła DRL

ObrazekBolączki,naprawy,warsztaty
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BogdanK
Posty: 11995
Rejestracja: 22 cze 2015, 11:17
Marka samochodu: Kia Venga 1,6
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 163 razy
Otrzymał podziękowań: 141 razy

Światła DRL

Post autor: BogdanK » 17 kwie 2018, 12:17

Wczoraj kupiłem światła do jazdy dziennej M-Tech 901 HP (za 149 zł). Fajnie się prezentują, mają homologację E4 i oznaczenie RL, będę je montował na "majówce". Podłączenie przewodów proste / standardowe: czerwony do plusa "po stacyjne", czarny do masy a biały do plusa od świateł postojowych (zgodnie z instrukcją montażu). Tylko po co w "wiązce" z białym kablem jest też drugi żółty przewód? Przy takim podłączeniu, po przekręceniu stacyjki włączają się światła DRL, a po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają. I "steruje" tym biały przewód podłączony do plusa od świateł postojowych, tak wszyscy mają podłączone światła DRL, więc chyba ten żółty "czwarty" przewód jest niepotrzebny ew. gdzie go podłączyć?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
BogdanK
Posty: 11995
Rejestracja: 22 cze 2015, 11:17
Marka samochodu: Kia Venga 1,6
Lokalizacja: Katowice
Podziękował;: 163 razy
Otrzymał podziękowań: 141 razy

Światła DRL

Post autor: BogdanK » 17 kwie 2018, 22:29

Już ustaliłem, jak wygląda podłączenie tych świateł DRL :zwycieztwo:
W tych światłach jest opcja (czyli dwa przewody, żółty i biały) do podłączenia jednego z nich do plusa od świateł postojowych. Jak się podłączy kabel żółty, to po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają, a jak się podłączy biały kabel, to z chwilą włączenia świateł postojowych / mijania - światła do jazdy dziennej przygasają (świecą ze zmniejszoną mocą). Pozostałe kable, to wiadomo, czerwony do plusa "po stacyjce", a czarny do masy.

ODPOWIEDZ