Wczoraj kupiłem światła do jazdy dziennej M-Tech 901 HP (za 149 zł). Fajnie się prezentują, mają homologację E4 i oznaczenie RL, będę je montował na "majówce". Podłączenie przewodów proste / standardowe: czerwony do plusa "po stacyjne", czarny do masy a biały do plusa od świateł postojowych (zgodnie z instrukcją montażu). Tylko po co w "wiązce" z białym kablem jest też drugi żółty przewód? Przy takim podłączeniu, po przekręceniu stacyjki włączają się światła DRL, a po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają. I "steruje" tym biały przewód podłączony do plusa od świateł postojowych, tak wszyscy mają podłączone światła DRL, więc chyba ten żółty "czwarty" przewód jest niepotrzebny ew. gdzie go podłączyć?
Światła DRL
Online
Online
- BogdanK
- Posty: 12218
- Rejestracja: 22 cze 2015, 11:17
- Marka samochodu: Kia Venga 1,6
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 168 razy
- Otrzymał podziękowań: 146 razy
Światła DRL
Już ustaliłem, jak wygląda podłączenie tych świateł DRL
W tych światłach jest opcja (czyli dwa przewody, żółty i biały) do podłączenia jednego z nich do plusa od świateł postojowych. Jak się podłączy kabel żółty, to po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają, a jak się podłączy biały kabel, to z chwilą włączenia świateł postojowych / mijania - światła do jazdy dziennej przygasają (świecą ze zmniejszoną mocą). Pozostałe kable, to wiadomo, czerwony do plusa "po stacyjce", a czarny do masy.
W tych światłach jest opcja (czyli dwa przewody, żółty i biały) do podłączenia jednego z nich do plusa od świateł postojowych. Jak się podłączy kabel żółty, to po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają, a jak się podłączy biały kabel, to z chwilą włączenia świateł postojowych / mijania - światła do jazdy dziennej przygasają (świecą ze zmniejszoną mocą). Pozostałe kable, to wiadomo, czerwony do plusa "po stacyjce", a czarny do masy.